Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Lucinda Riley

Paperback | Mei 2022 |

Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek als eerste!

In de spannende roman De liefdesbrief laat Lucinda Riley, bekend van de internationale hitserie De zeven zussen, wederom haar vermogen om lezers te betoveren zien. Een adembenemend verhaal van dé bestsellerauteur van de eeuw. In De liefdesbrief stuit de jonge journaliste Joanna per toeval op een brief van de pas overleden legendarische acteur James Harrison, met aanwijzingen die naar een explosief geheim leiden. Terwijl Joanna langzaam het verhaal ontrafelt, ontdekt ze dat meer mensen de brief willen hebben, en haar ten koste van alles zullen proberen tegen te houden… Welk geheim nam de acteur mee in zijn graf? En waarom willen juist de mensen uit de hoogste kringen dat dat geheim nooit wordt onthuld? De liefdesbrief is een meeslepend en wervelend verhaal, vol geheimen, spanning en onvergetelijke wendingen. ‘Gruwelijk spannend, vanaf de eerste pagina. Voor je het weet, ben je vijfhonderd bladzijden verder en sla je de roman met een zucht dicht.’ – Nederlands Dagblad ‘Riley is de populairste auteur van Nederland.’ — De Telegraaf

Lucinda Riley
Xander Uitgevers B.V.
9789401617130
Paperback
Mei 2022
416

In de spannende roman De liefdesbrief laat Lucinda Riley, bekend van de internationale hitserie De zeven zussen, wederom haar vermogen om lezers te betoveren zien. Een adembenemend verhaal van dé bestsellerauteur van de eeuw.

In De liefdesbrief stuit de jonge journaliste Joanna per toeval op een brief van de pas overleden legendarische acteur James Harrison, met aanwijzingen die naar een explosief geheim leiden. Terwijl Joanna langzaam het verhaal ontrafelt, ontdekt ze dat meer mensen de brief willen hebben, en haar ten koste van alles zullen proberen tegen te houden… Welk geheim nam de acteur mee in zijn graf? En waarom willen juist de mensen uit de hoogste kringen dat dat geheim nooit wordt onthuld?

De liefdesbrief is een meeslepend en wervelend verhaal, vol geheimen, spanning en onvergetelijke wendingen.

‘Gruwelijk spannend, vanaf de eerste pagina. Voor je het weet, ben je vijfhonderd bladzijden verder en sla je de roman met een zucht dicht.’ – Nederlands Dagblad

‘Riley is de populairste auteur van Nederland.’ — De Telegraaf