Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Elma van Vliet

Hardback | April 2015 |

Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek als eerste!

Geef dit boek cadeau, en krijg het met waardevolle verhalen weer terug! Met deze herziene uitgave van Mam, vertel eens geef je een ultiem cadeau: je belangstelling. Je geeft aan dat je alles wilt weten van het levensverhaal, de herinneringen, dromen en wensen van je moeder. Door de boeiende, leuke en onverwachte vragen in het boek in te vullen ontstaat er een uniek en persoonlijk boek. Nadat je moeder het boek heeft ingevuld geeft ze het weer terug aan jou. Zo is er altijd een blijvende herinnering. Elma van Vliet gelooft dat communicatie een van de meest belangrijke onderdelen is in deze tijd waarin iedereen het altijd druk heeft, en we te weinig tijd maken om te luisteren en te praten over de dingen die echt belangrijk zijn. “De boeken maken iets los bij mensen waardoor gesprekken op gang komen. Dat beschouw ik als het grootste compliment van mijn werk.”

Elma van Vliet
Spectrum
9789000344581
Bindwijze
Hardback
April 2015
Categorie
Algemeen
160

Geef dit boek cadeau, en krijg het met waardevolle verhalen weer terug!

Met deze herziene uitgave van Mam, vertel eens geef je een ultiem cadeau: je belangstelling. Je geeft aan dat je alles wilt weten van het levensverhaal, de herinneringen, dromen en wensen van je moeder. Door de boeiende, leuke en onverwachte vragen in het boek in te vullen ontstaat er een uniek en persoonlijk boek. Nadat je moeder het boek heeft ingevuld geeft ze het weer terug aan jou. Zo is er altijd een blijvende herinnering.

Elma van Vliet gelooft dat communicatie een van de meest belangrijke onderdelen is in deze tijd waarin iedereen het altijd druk heeft, en we te weinig tijd maken om te luisteren en te praten over de dingen die echt belangrijk zijn. “De boeken maken iets los bij mensen waardoor gesprekken op gang komen. Dat beschouw ik als het grootste compliment van mijn werk.”

Elma van Vliet
Spectrum
9789000344581