Mooie presentaties en spreekbeurten maken in PowerPoint

Prijs € 9,95

Uitverkocht

Paperback | April 2012 |

Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Wil je een mooie PowerPoint-presentatie maken voor je spreekbeurt? Dat kan met dit boek! Een presentatie in PowerPoint maakt je spreekbeurt leuk om naar te kijken. Het helpt je ook om de informatie beter over te brengen.Ben je misschien zenuwachtig voor je spreekbeurt? Dan geeft een PowerPoint-presentatie je houvast. Je hebt altijd iets om op terug te vallen als je het even niet meer weet. Daarnaast is het maken van een PowerPoint-presentatie natuurlijk heel leuk om te doen.Dit boek leert je stap voor stap hoe je tekst en afbeeldingen in je PowerPoint-presentatie zet. Ook leer je hoe je filmpjes van YouTube kunt toevoegen. Je kunt je presentatie nog mooier maken met leuke overgangen en animaties. Verder kun je in dit boek ook allerlei tips vinden om je spreekbeurt te houden. Zo verras je al je klasgenoten met een mooie en indrukwekkende presentatie!Dit boek is geschikt voor de basisschool (groep 7/8), voortgezet onderwijs en MBO.Een greep uit de onderwerpen:*fraaie presentaties maken met tekst en afbeeldingen*video en geluid toevoegen*diaovergangen en animaties instellen*boordevol tips voor een goede spreekbeurt Geschikt voor: Windows 7, Vista, XP - PowerPoint 2010. Zie voor aanvullende informatie voor PowerPoint 2007 de webpagina http://www.visualsteps.nl/powerpointspreekbeurt/nieuws.phpBenodigde voorkennis: Basiskennis WindowsMeer informatie over deze titel vindt u op de website bij het boek: http://www.visualsteps.nl/powerpointspreekbeurt

Visual Steps
9789059052185
Bindwijze
Paperback
April 2012
Categorie
Algemeen

Wil je een mooie PowerPoint-presentatie maken voor je spreekbeurt? Dat kan met dit boek! Een presentatie in PowerPoint maakt je spreekbeurt leuk om naar te kijken. Het helpt je ook om de informatie beter over te brengen.

Ben je misschien zenuwachtig voor je spreekbeurt? Dan geeft een PowerPoint-presentatie je houvast. Je hebt altijd iets om op terug te vallen als je het even niet meer weet. Daarnaast is het maken van een PowerPoint-presentatie natuurlijk heel leuk om te doen.

Dit boek leert je stap voor stap hoe je tekst en afbeeldingen in je PowerPoint-presentatie zet. Ook leer je hoe je filmpjes van YouTube kunt toevoegen. Je kunt je presentatie nog mooier maken met leuke overgangen en animaties. Verder kun je in dit boek ook allerlei tips vinden om je spreekbeurt te houden. Zo verras je al je klasgenoten met een mooie en indrukwekkende presentatie!

Dit boek is geschikt voor de basisschool (groep 7/8), voortgezet onderwijs en MBO.

Een greep uit de onderwerpen:
*fraaie presentaties maken met tekst en afbeeldingen