Uitverkocht!

Prijs € 19,95

Uitverkocht

Jim Stolze

Paperback | Mei 2011 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 34 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress.

Volledige beschrijving

Recensies

23-mei-2013

Ingo Westerink

Alle 1 beoordelingen

Specificaties

Auteur
Jim Stolze
Uitgever
A.W. Bruna LeV.
ISBN
9789022998786
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
235

Beschrijving

Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress.

Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie. In de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie.

Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt één pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro.

23-mei-2013

Ingo Westerink

Must read voor marketeers

Een heerlijk boek voor marketeers... Nieuwe kansen en bedreigingen waar je veel aan hebt in het marketingdenken van nu!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jim Stolze
Uitgever
A.W. Bruna LeV.
ISBN
9789022998786
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
235

Winnaars kinderjury

Voordelige kinderboeken