Prijs € 19,95

Uitverkocht

Elizabeth Honey

Hardback | Juli 2014 |

Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

De bewoners van de Steenstraat maken heel wat spannende dingen mee. Zo ontdekken Henni en haar vrienden dat de nieuwe buren criminelen zijn, brengen ze hun vakantie door in een oud, geheimzinnig huis in de Ketelbaai en kamperen ze midden in de wildernis. Als Henni weer thuis is, krijgt ze een kaart van Leo Schmidt uit Berlijn. Maar heeft Henni juist niet in de Ketelbaai ontdekt dat Leo allang dood is? In dit vuistdikke boek zijn alle vier de Steenstraat-delen van Elizabeth Honey gebundeld. Humorisch en nooit voorspelbaar! ‘Beleef het ultieme vakantiegevoel: zon, zee, avontuur en een verantwoorde dosis psychodrama. Een lekker dik feelgoodboek.’ NRC Handelsblad ‘Spanning, humor, lekker eten, slechte buren, lieve ouders, geweldige vrienden, goede illustraties en een ijzersterk verhaal: dit boek heeft alle ingrediënten die nodig zijn voor een geweldig kinderboek.’ NBD Biblion ‘Echt een boek om stiekem als het licht van je ouders al lang uit moet zijn, onder de dekens verder te lezen omdat je wilt weten hoe het afloopt.’ leestafel.info.

Elizabeth Honey
Moon
9789048820573
Bindwijze
Hardback
Juli 2014
Categorie
Algemeen
1120

De bewoners van de Steenstraat maken heel wat spannende dingen mee. Zo ontdekken Henni en haar vrienden dat de nieuwe buren criminelen zijn, brengen ze hun vakantie door in een oud, geheimzinnig huis in de Ketelbaai en kamperen ze midden in de wildernis. Als Henni weer thuis is, krijgt ze een kaart van Leo Schmidt uit Berlijn. Maar heeft Henni juist niet in de Ketelbaai ontdekt dat Leo allang dood is?

In dit vuistdikke boek zijn alle vier de Steenstraat-delen van Elizabeth Honey gebundeld.

Humorisch en nooit voorspelbaar!

‘Beleef het ultieme vakantiegevoel: zon, zee, avontuur en een verantwoorde dosis psychodrama. Een lekker dik feelgoodboek.’ NRC Handelsblad

‘Spanning, humor, lekker eten, slechte buren, lieve ouders, geweldige vrienden, goede illustraties en een ijzersterk verhaal: dit boek heeft alle ingrediënten die nodig zijn voor een geweldig kinderboek.’ NBD Biblion

‘Echt een boek om stiekem als het licht van je ouders al lang uit moet zijn, onder de dekens verder te lezen omdat je wilt weten hoe het afloopt.’ leestafel.info.

Elizabeth Honey
Moon