Goed werkt beter!

cause marketing als groeistrategie

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Paperback | Oktober 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Onder druk van sociale media wordt tegenwoordig steeds vaker vanbedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijkeverantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom jeer niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheidbovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf?Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroePhilip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatievendusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing eenvolwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: socialeimpact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijkenbedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragenbeter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn zeaantrekkelijker voor investeerders.Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit depraktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer,Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfershebben bijgedragen aan dit boek.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052619804
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
285

Beschrijving

Onder druk van sociale media wordt tegenwoordig steeds vaker van
bedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijke
verantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom je
er niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheid
bovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf?
Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroe
Philip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatieven
dusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing een
volwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: sociale
impact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijken
bedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen
beter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn ze
aantrekkelijker voor investeerders.
Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit de
praktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer,
Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfers
hebben bijgedragen aan dit boek.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052619804
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
285

Winnaars kinderjury

Voordelige kinderboeken