Voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Ook beschikbaar als:

Andy Griffiths, Terry Denton

Hardback | Februari 2014 |

Gebaseerd op 38 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Deel 2 van de waaaaaaaaaaanzinnig succesvolle boomhutreeks Van deel 1 werden er meer dan 15.000 exemplaren verkocht op vier maanden tijd! Ga op bezoek bij Andy en Terry in hun uitgebouwde boomhut, nu met 13 gloednieuwe verdiepingen, waaronder een botsautobaan, een skate-ramp, een arena voor moddergevechten, een antizwaartekrachtkamer, een ijssalon met 78 smaken,waar een ijs-opscheppende robot werkt, die Edward Schephand heet, en het Labyrint des Doods, dat zo ingewikkeld is dat niemand die er naar binnen is gegaan er ooit weer uit is gekomen... althans, tot nog toe niet. Dus waar wacht je op? Kom naar boven! Nog meer waanzinnig leesplezier: deel 2 is maar liefst 100 pagina's dikker dan deel 1! Ook voor kinderen met dyslexie. Vertaald door Edward van de Vendel Andy Griffiths is een van de populairste kinderboekenauteurs in Australië. Hij schreef al meer dan 20 boeken en van een van zijn reeksen werd een animatiereeks gemaakt. Griffiths werkt al jaren succesvol samen met auteur en illustrator Terry Denton. Hun werk werd al meermaals bekroond. '"De waanzinnige boomhut van 13 verdiepingen" is een - euh - waanzinnig boek. Het is van de pot gerukt, het raast alle kanten tegelijk op en tussendoor is het lekker meta. Door de uitbundige combinatie van tekst en tekeningen danst het op de koord tussen strip en leesboek, wat de pret alleen maar verhoogt. Dit is zo'n boek dat toont dat lezen gewoon geweldig leuk kan zijn.' - Cobra.be

Andy Griffiths, Terry Denton
Lannoo
9789401415347
Hardback
Februari 2014
352

Deel 2 van de waaaaaaaaaaanzinnig succesvolle boomhutreeks

Van deel 1 werden er meer dan 15.000 exemplaren verkocht op vier maanden tijd! Ga op bezoek bij Andy en Terry in hun uitgebouwde boomhut, nu met 13 gloednieuwe verdiepingen, waaronder een botsautobaan, een skate-ramp, een arena voor moddergevechten, een antizwaartekrachtkamer, een ijssalon met 78 smaken,waar een ijs-opscheppende robot werkt, die Edward Schephand heet, en het Labyrint des Doods, dat zo ingewikkeld is dat niemand die er naar binnen is gegaan er ooit weer uit is gekomen... althans, tot nog toe niet. Dus waar wacht je op? Kom naar boven!

Nog meer waanzinnig leesplezier: deel 2 is maar liefst 100 pagina's dikker dan deel 1!
Ook voor kinderen met dyslexie. Vertaald door Edward van de Vendel

Andy Griffiths is een van de populairste kinderboekenauteurs in Australië. Hij schreef al meer dan 20 boeken en van een van zijn reeksen werd een animatiereeks gemaakt. Griffiths werkt al jaren succesvol samen met auteur en illustrator Terry Denton. Hun werk werd al meermaals bekroond.

'"De waanzinnige boomhut van 13 verdiepingen" is een - euh - waanzinnig boek. Het is van de pot gerukt, het raast alle kanten tegelijk op en tussendoor
is het lekker meta. Door de uitbundige combinatie van tekst en tekeningen danst het op de koord tussen strip en leesboek, wat de pret alleen maar verhoogt. Dit is zo'n boek dat toont dat lezen gewoon geweldig leuk kan zijn.'
- Cobra.be

Andy Griffiths, Terry Denton
Lannoo