Starbucks

de 5 principes van het succesverhaal

Prijs € 24,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

J. Michelli

Hardback | Juli 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Van koffiezaak tot wereldsucces Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. En het belangrijkste is een verregaand besef dan de mensen op de vloer het verschil maken: zij dragen het verhaal. Zo komt Starbucks tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en loyale klanten. * Megasuccesverhaal van jong, sterkgroeiend bedrijf * Vanaf november 2006 in de top 5 van de business bestseller list van Times * Gebaseerd op gesprekken met medewerkers en rechtstreekse bedrijfsinformatie * Starbucks is wereldwijd bekend: meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen. Om dit boek te schrijven heeft hij maandenlang onderzoek gedaan en gesprekken gevoerd met medewerkers van Starbucks. Starbucks is een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld Fortune Magazine

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
J. Michelli
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789027457639
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
226

Beschrijving

Van koffiezaak tot wereldsucces

Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. En het belangrijkste is een verregaand besef dan de mensen op de vloer het verschil maken: zij dragen het verhaal. Zo komt Starbucks tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en loyale klanten.

* Megasuccesverhaal van jong, sterkgroeiend bedrijf

* Vanaf november 2006 in de top 5 van de business bestseller list van Times

* Gebaseerd op gesprekken met medewerkers en rechtstreekse bedrijfsinformatie

* Starbucks is wereldwijd bekend: meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen

Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen. Om dit boek te schrijven heeft hij maandenlang onderzoek gedaan en gesprekken gevoerd met medewerkers van Starbucks.

Starbucks is een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld

Fortune Magazine

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
J. Michelli
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789027457639
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
226

Winnaars kinderjury

Voordelige kinderboeken